zondag 16 oktober 2011

Morgiana

Deze set draag ik op aan ons online thema 1001 nachten.Aan de dappere slavin Morgiana, die Ali Baba meerdere malen hielp om te ontsnappen aan de rovers. Voor het volledige verhaal, zie deze link

Deze set heb ik begin september gemaakt.
Ik heb een driedelige cup getekend middels mijn mallen. Ik heb normale gabline beugels gebruikt maat 26.
De romp van de bh is gevoerd met mesh en het achterpand heb ik versiert met kant. Ik heb de voorgevormde cups ook zelf gemaakt van padding, dat komt voor mij, mijn draagcomfort ten goede.


10 opmerkingen:

Couture Carrie zei

Amazing set, darling!
Love the color!
And such beautiful construction!

xoxox,
CC

Jos van KloskaCreAtief! zei

Wat een prachtige warme kleur en wat een mooie belijning van de cup!

Kim zei

Wat een prachtige kleur!!! Echt heel mooi gedaan die cups, prachtige belijning inderdaad.

Het kant is ook prachtig. Het is een prachtig, zacht setje geworden!

Angela zei

ooohhh waaauuwww!! erg mooi!!! Heel erg romantische!!! Erg gaaf!!!
Liefs Angela

simoneannemone zei

Wat een mooie kleur heb je gebruikt voor dit setje.

Mooi belijning van de cups!

Saskia

Corina zei

dat is een prachtig mooi setje de belijning de stof en het kant is erg mooi ik hou wel van satijn glans, tenminste ik denk dat het dat is, en ja de kleur is schitterend, en warm.

gr.Corina

Marian zei

Waanzinnig...wat een mooi setje, ook door zijn eenvoud!!
Erg mooie lycra, en ik zie nu pas dat er ook nog een kantje op zit, mooi,subtiel,het is net of er een werkje in de lycra zit.

TheDollsFactory zei

I don't usuallo go for shinning underwear, but I love this ruby color

The Dolls Factory

Cennetta zei

Beautiful.

Couture Carrie zei

Thanks for stopping by, darling!

I would love to review one of your lovely bras on Couture Carrie and offer you a feature post in return for donation of the sample! I am a size 32D US.
Please contact me at carriecalligraphy@gmail.com if you are interested.

xoxox,
CC

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...